3.5.12

soft military.

Majówka w tym roku zaskoczyła upalną, letnią pogodą, w przeciwieństwie do zeszłego roku, kiedy padał dla odmiany śnieg;) Nie powiem żeby mi to nie odpowiadało, bo miałam w końcu okazję codziennie pojeździć na moim ukochanym rowerze. Dodatkowo grill i opalanie i z czystym sumieniem mogę stwierdzić, że dobrze wykorzystałam tegoroczne przedłużone leniuchowanie:) Z racji powyższego również dzisiaj mam dla Was zestaw typowo letni. Kolejne szorty, tym razem nie w romantyczny kwiatowy nadruk, ale z militarnym dwurzędem guziczków i dla złagodzenia dyscypliny przewiewna bluzka, w której ciało odpoczywa w upały lepiej niż w niezawodnej bawełnie.
Przyznaję, że chociaż jestem osobą zdecydowanie ciepłolubną, z utęsknieniem wyczekuję wiosennej burzy, która nieco ochłodzi ten majowy upał:)
Ściskam Was bardzo mocno,
besos,
BC








Shirt: C&A
Shorts: sh
Sandals: Pull and Bear
Bag: Stradivarius
Watch: River Island
Bracelet: gift
Ring: Parfois

2 komentarze: